NA NÈZZÜK
Nem vagyok pénzügyi zseni...
Nem leszek a nagy marketing mestered ...
Nincs mesterkulcsom...
Pár száz évvel ezelőtt a nagyvárosok mint New York, London, Párizs mondhatni a saját szennyében fürdött.Konkrétan gondolom ,nem átvitt értelemben. Nem részletezném ezt, csak a lényeget mondom! Az elégedetlenség olyan mértéket öltött,hogy az uralkodók, királyok, hatalmisták bukását,halálát,eltiprását okozta.Persze az elégedetlenség sokrétű volt, nem csak az utcai szennyre vezethető vissza. De a szenny tükrözte a társadalom minőségét. A különféle lázadások (többek között a nagy párizsi forradalom) megváltoztatták a vátosok arculatát.III. Napóleon idejére már Párizs tele volt szennyvíz elvezető csatornákkal. A pompa várisa lett. De hagyjuk a multat.
Mi történik ma?
Ùjra elégedetlenség kínozza a társadalmat.A pénz uralkodik.A pénzügyi monopóliumok diktálnak.A családok-ha még beszélhetünk ilyenről-erejüket megfeszítve dolgoznak, güriznek, hogy megfelelő életszinvonalat teremtsenek gyermeküknek. Kényszerített teljesítés folyik, mely a lineáris jövedelemszerzést részesíti előnyben.
A linearitás alatt azt érten,hogy az elvégzett munkádér fizetést kapsz mely arányos (de egyre inkább aránytalan ) az elvégzett munkával.Azonban a társadalmi elégedetlenség mindig megnyitja, megtalálja a változtatás lehetőségét.Ahogy a csatornarendszerk építése sem III Napoleon találmánya hanem többezer évvel korábra tehető, ugyan úgy találun évszázadokkal korábban olyan rendszerket ahol a javak elosztása igazságosabb és egészségesebb közösségeket alkottak.Azonban a technikai háttér hiánya és a társadalom struktúrája mem tette lehetővé a lehetőségek kihasználását.Az internet azonban mindent megváltoztatott
A VILÀG MEGVÀLTOZOTT
A fejlődés ma már szinte minden otthonba eljuttatta az internetet, de legalább is a dolgozók és a tanuló környezetéből nem hiányozhat. Sokan már a munkájukat is otthon végzik a számítógépen, és ugyancsak ezen rendelik meg fogyasztAsi cikkeiket ezzel is időt spórolván.
Halomnyi cég rendezkedett be úgy ,hogy munkát ad ilyen otthon ülőknek. Versenyhelyzet alakult ki ami lehetővé tette a további fejlődést.
A cégek is rájöttek, hogy paradigma váltásra készül a társadalom, mely megköveteli az egyéntől a közösségben történő gondolkodást a munkavégzés területén. A magánemberek viszont rájöttek, hogy a cégek profitjából igenis részesülhetnek.
Az internetes platformok hihetetlen közelségbe hozták az embereket és megfelelő marketinggel könnyedén eljutathatják kinálatukat a megfelelő vásárló csoporthoz.
A MEGVÀLTOZOTT MARKETING
A viszonteladók, házalók, hirdetők,kuponok rendszere régóta működik. Az internettel újabb hírdetési felületet nyertek az eladók. Viszont megjelentek az úgynevezett "social" platformok mint a facebook,twitter,linkdin,stumble és még sorolhatnám. A legintenzívebb kommunikációs platformok ahol ismerősök gyakorlatilag nyilvánosan hirdetik gondolataikat,programjaikat azaz mindent ami felkeltette érdeklődésüket, hogy barátaik,ismerőseik tudomást szerezzenek róla.Ez a tény felkeltette a "marketerek" érdeklődését, rendesen szétzilálva és megosztva olykor el is üldözve a tagokat ezekről a platformokról.
Tehát a szociális háború és átalakulás még közel sem ért véget.De folyamatban van és aki ezt felismeri helyzeti előnyben van. Már nincs hiány azokból a platformokból ahol mindezt mások privát szférájába történő irritáló betolakodás nélkül megtehetjük. Ìgy nem termékeket,rendszereket tolunk embertársaink orrába, hanem maximum a tematikát említjük, így csak azok lépnek ebbe a csatornába akiket valóban érdekel az internetes pénzcsinálás.
A többi menüpont egy egy olyan lehetőséget kínál mely használata lehetővé teszi, de legalábbus utat mutat ezen az úton.